唉...  |
分類: 未分類 |
唉... 呢幾日好想死丫... 卑d功課ko我啦... 果個英文丫sir .. 都有問題既.. 星5果日叫我地做果本有115頁既書... 仲要係星1交...- - 又5諗下我地仲有其他d功課wor... 報告都做死人啦... e+仲要黎多英文... 唉........
(閱讀全文)
|
| 發表時間:2011-05-31 05:25 PM [ 訪客留言(32) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ... | 70 | »
|