16/8
今日有咩野做,
我呀衣5係屋企,
佢話屋企會送部跑步機尼,
叫我上去幫下我表妹...><
送到尼又5包砌,
搞到我要幫佢砌,砌左2個中呀!!!!!!!!
跟住我去呀浚屋企,
哈哈,佢表妹尼左佢屋企,好得意呀佢..
POSE D相先呀下...

18/8
尼幾日都係屋企''牛'',
都有乜突別,
唉!!!
沉日我表弟同佢隻狗尼左我到,
勁多野做,又成日嘈...
由朝嘈到夜晚12點呀...
隻狗都好得意ga^_^,係2個月BB尼GA JA..
5信??'
pose d相你睇先..
等等..1,2,3..

|