yUki你去左England5好5記得我呀...
我ge私 '' 穩 '' 日誌!!??
係人就留cm,^^係鬼就唔好留呀...!!!
知冇??
IeNg19941224
暱稱: 囡囡豬*3*''IenG傻bb>2<
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« November 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌統計
文章總數: 12
留言總數: 37
今日人氣: 0
累積人氣: 1073
網站連結
U weng I><
Yuki
2009 年 7 月 27 日  星期一   晴天


flds 開心 分類: 未分類

7/26

- 今日一起身8點,晨咁早就去bbq,呆左lu><''勁趕lor!!!!!!!!!!!!!!!

- 去搭車,咁鬼耐都冇車lor,都5知做乜..then呀Lavon佢gall我,問我係邊wo..
 我更係話佢知我搭緊車啦..{ 傻婆 } [[ 其實我仲係屋企ja ]] hoho

- 去到duck duck河,好多人呀..個個都5識ga...陰公朱..

- 11點30我地就走先啦.勁熱lor唔該...散band..歸家!!!!!!

7/27

- 今朝6點丶比隻衰狗^吉吉^嘈醒lor..[ 好一隻死狗呀下 ]>,<{ 汪汪 }

- 同呀死仔佢地去打波,都唔知咩事lor,見到呀歌條[ 茵],至得唔去啦 !!有佢冇我呀..

- 打左一陣好想番hm 換3呀再出過尼,呀Chole話我番屋企佢就走啦,你...竟然要脅我..咁衰ga...

- 真係好熱呀!!!!有d人呢去左隔離打lor,5理我地,勁想走lor...我依家先知原來幾球係要30分鐘ge!!

- 去買^孖條^食,尼隻味都唔好味ge...都係西瓜味好未d...xd

- 過左一陣,lan番過尼ga..繼續...我唔打陰d玩你,我仲係人尼ge!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

- 打歌陣仲大叫...[ yo man ] /  [ 喎懶 ]!!!!!!!!hoho..

- 呀歐少佢擺出一個大快活ge  pose尼打波.笑死我la!!!

- 我地玩到11點2就走啦..同呀Chole佢地去左高m買野食.then陪佢去搭bus....lu...

留cm呀!!!!!!!

 



每月文章
最新文章
同Yuki行街ge last da...
睇laughing;;
悶...>3<
2009-08-11
CaMp
Yuki,I will mIss y0u
Yuki,好想同你影相.
Yuki,好想同你行街.
Yuki,好想同你食野.
Yuki,好想同你睇戲.
Yuki,好想同你大笑.
好想每天都見到你呀..
好想日日都見到你..
我日日都會掛住你ga..
聖誕節再見啦..