| «‹ October 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2009 年 7 月 28 日 星期二  |
打波先尼 [夏雨]  |
分類: 未分類 |
- 今朝晏左起身tim,8點30先起身,比人call極都5醒lor,訓得超爽呀!!
- 約左8點30,我8點50先出門口搭車出去..好熱呀...>3<
- 勁好太陽lor,去到佢地打緊啦已經..
- 打打吓!有個呀伯尼join我地,佢超勁lor.真係5知咩事,睇佢80都尼啦!同呀伯打真係好好真呀!
聽日見到呀伯再同佢打過..同埋佢個樣真係好鬼cute呀!!!!!!
- then歐雪就尼la,佢5知係唔係傻左呢?!咁好笑..叫你出去打你就知味道啦下!
- d人好陰lor,次次都打咁鬼前,搵鬼接咩??仲話我陰...!!
- 開頭歐少...哈哈..打尼打去都打5到呀..笑死我呀....
- 到歐Sut Vs { 靚 }仔啦...哈哈..結果就更係呀雪輸啦!!!
- 打到差5多走歌陣,個天落大雨..係尼到我要講句..
' ' 唔通個天真係咁5鍾意我 ' '!!
- 跟住去搭車lu,都5知搭邊架車,聽歐少講都5知肯5肯定ga,
幾驚搭錯車呀..wu~~
- 真係有d似呀笨與呀占搭車咁呀!!!!!!
留cm呀><
|
« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | »
|
|