|
|
(★18/06 ) |
| |
★今日星期5;) 考中文 勁易;D 說話以為由尾考起 點知又吾係-3- 搞到勁內先放 快啲考完咪幾好 我就要坐喺度等勁內\0/ 老公又吾肯等我;@ 話趕住番屋企睇籃球wor 哼;@ 要個爛鬼籃球都吾要可愛既嘉怡bb\-/ 跟住我就等等下訓教 勁眼訓 琴晚9點先開始溫 中午同我牙媽去左癸涌 仲要去完去左沙田行囉 8點先番到屋企 跟住9點先溫書/-\ 溫到12;30 冇停過 都溫得曬既 份卷好易 識曬;D 跟住2點幾又訓 岩岩先起身/\ 攰到死 星期4考既地理都識曬 好容易;) 我吾見左份筆記叫老公scan比我 跟住佢仲send多左個我愛bb比我xp 驚喜左xDxD 考試仲有2科 快啲完啦\/ 136;););) 甜xDDDDDDDDDD 
-LadyGaga(<3)isthebest(!)
| |
-cm plz;)
(-時間2010-06-18 07:04 PM-)
|
|
« | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | ... | 232 | »
|