|
|
(★07/05 ) |
| |
★今日秀霞生日 hapi-B-day;) 話去bbq 點知落雨-3- 跟住改去唱k 10點幾又停左雨wor 所以去果個紅梅谷度bbq 去買啲bbq既野 買到1點幾先行上去 行上去勁攰lo 開始好後悔吾去唱k 果度又熱又多蚊又多蟲真係勁討厭\~/ 我諗我啲血特別珍貴xp 啲蚊追住我黎咬lo 佢地都冇咁多 我隻腳好核突 紅色1達達咁 起爐就已經想死 起極都吾得 起左成個鍾終於得左 跟住我係咁燒野食 好味;D 不過炭都就燒完啲野食都未食曬 所以秀霞叫埋佢牙哥1齊去 食曬啲野佢 不過佢牙哥上黎1陣就落雨啦 我地就走 8個人得1把遮囉 又要行勁遠路程落番去 仲要淋住雨wor 勁大雨 濕曬 不過1路上都好搞笑 秀霞牙哥好搞笑;D 笑死我地 佢牙哥上去1陣就走lo xp 笑死 我地都影左勁多相xp 不過喺秀霞到 遲啲先擺上黎啦;) 啲相好kai xD 開心既1日;D
-LadyGaga(<3)isthebest(!)
| |
-cm plz;)
(-時間2010-05-07 07:54 PM-)
|
|
« | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | ... | 232 | »
|