|
|
(★14/05 ) |
| |
★喱個星期過得好快牙;D 最近日日都同老公放xp 星期1 老公送左鬆弛熊間尺比我;D 好可愛v3v 佢擺左喺我櫃桐 不過我吾知lo 佢同我講我先知;p 好鍾意lo 仲未拆包裝 我驚整污糟 吾捨得用tim xp 星期2 老公佢打班籃 不過佢冇上次打得咁好 我地班都係贏左;D 點知老公話佢電話喺更衣室比人收左-3- 話冇熄機比人收左-v- 冇得sd message;( 星期3 今日勁遲落去 差啲遲到-,- 老公佢本來今日可以拎番部電話ga 點知又拎吾番lo 放學果陣老公想同我走既 不過佢走左先 跟住我先走 點知佢原來去左食野 我咪喺馬鑯等下佢lo xp 等左佢好內-_- 等佢送我番去xp 星期4 今日同老公100日xp 我特登吾去小提琴 同佢走 去左m記食野 佢偷影我lo-_- 影我啲醜態-_- 九吾del wor 勁衰lo\~/ 星期5 今日早左落去 佩琳冇機會話我xD 又同老公1齊走x) 原來我屋企附近勁多野行lo xD 1直行上去果度好舒服 好涼;D 勁舒服;) 走果陣吾捨得佢tim xp ----------------------- 老公佢又講左個短講關於我既xp 題目係咩以麥當勞食品自喻 佢話佢似麥樂雞wor 話咩 "我覺得我似麥樂雞; 外脆內軟 聽我把聲好似成個大男人咁 其實好易喊 好似喱3個月黎xpxp 只要佢1講啲難聽既說話我就會好容易有想喊既感覺"xpppppppppppp 啲人個個望住我wo~囉 好sweet tim xp 好鍾意個短講牙 仲好過上次果個;DDDDD ------------- 101;D520;)
-LadyGaga(<3)isthebest(!)
| |
-cm plz;)
(-時間2010-05-14 10:50 PM-)
|
|
« | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | ... | 232 | »
|