|
|
(★20/04 ) |
| |
★19/4 琴日班籃 我同小欣欣睇老公打*v* 我睇到好滶動xp 好精彩囉v3v 老公好勁 狂咁入波 佢好似入左5球咁多;D 勁xDDDDD 有球射3分佢都入左;D 超勁囉XPPP 可能有我睇佢打xpp 1定係咁xp 哈;-D 跟住就同老公走;) 跟住去到馬鐵同小欣欣,縈恩走;) ★20/4 今日著左夏季 啲冷氣凍到死左x.x 勁凍-,- 凍得滯數學堂訓左-3- 比陳志雲見到-v- 鬼叫啲冷氣凍成咁啫 放學就同左佩琳,瀅,小欣欣,老公1齊走 去左新城市 佩琳條仔都幾靚仔丫xp 跟住5點幾走左;) ------------------- 老公前晚同我sd message 佢講啲野勁sweet xp 77
-LadyGaga(<3)isthebest(!)
| |
-cm plz;)
(-時間2010-04-20 10:36 PM-)
|
|
« | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | ... | 232 | »
|