ImKaiYi
暱稱: ★`KaYib3._.
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
日誌統計
文章總數: 232
留言總數: 1193
今日人氣: 32
累積人氣: 5782

(★30/05 )
 
★琴日同好多好多人去左唱k;)
果間有wii玩;D
好玩
開頭冇點唱
吾識唱
係咁玩wii;p
玩保0球=p
跟住就狂唱歌
全部我都識唱;D
1見到識唱既我就大叫
"我識唱我識唱";p
好搞笑
我坐喺枱度對住個mon係咁唱
老公幫我又拎野飲又拎蛋糕又拎叉咁
仲幫我拎住碟烏冬比我食xpppppp
老公好體貼xDD
成日照顧我喱個細路仔;P
跟住我就去左同老公玩wii;p
玩打拳;p
我次次羸xppppppp
佢好廢牙xD
我仲扯住佢隻手吾比佢打xp
好好玩;D
玩到出曬汗 不過打網球佢成日羸我囉-_- 我係咁打佢xp haha
跟住佢地成班喺度唱超人主題曲
好搞笑
總之我又唱埋1份啦
我去左廁所lo
灑左啦-_-
之後就去左吾知邊度
我又玩籃球機xp
好好玩;)
跟住又玩足球機
1人踼1球xp
仲用手dum tim xpp
之後老公趕住走
係都要我同佢走lo-_-
我吾肯
我仲想玩牙T0T
所以送佢走算啦
但係佢又吾比我走wor
嘈左成10幾分鐘我先走到
吾好意思lo
冇同老公走
佢好似勁想同我走咁-_-

我番番去果度吾識路lo

跟住我同佢講擋失路
點知佢話吾關佢事lo\~/
勁嬲冇回佢 不過見佢喺qz講sorry就算數啦
行左成10幾分鍾都搵吾到lo
跟住嘉寶話去旺角中心
好才我行左幾10圈都係番番去火車站啫
好快就去左
我地係咁行
佢地睇衫
我冇錢na;'(
有得睇冇得買-v-
勁慘
6點幾走lu
我地都係大圍落
點知勁大雨-v-
我吾知點去搭小巴lo
佢地就陪我傾計;D
等雨細啲
5min到就走lu
不過都係超大雨
濕曬-_-
好才1去到吾洗等小巴
直接上到車
跟住今日勁攰
因為星期5去到打籃球
打左2,3個鍾
都係好好玩
打到成6點幾
玩全場既比賽我係咁入;p
好勁牙我*v*
跟住琴日又打拳好攰
今日全身酸痛
攰死
不過下星期5開始吾打噜
考試;'(
我都要努力啲溫書啦\~/
117;) 我發覺老公好錫我xp

-LadyGaga(<3)isthebest(!)

  
    -cm plz;)
  (-時間2010-05-30 07:48 PM-)
 

☻`K❤H.(k)
 -最愛是你x)