|
|
(★30/05 ) |
| |
★琴日同好多好多人去左唱k;) 果間有wii玩;D 好玩 開頭冇點唱 吾識唱 係咁玩wii;p 玩保0球=p 跟住就狂唱歌 全部我都識唱;D 1見到識唱既我就大叫 "我識唱我識唱";p 好搞笑 我坐喺枱度對住個mon係咁唱 老公幫我又拎野飲又拎蛋糕又拎叉咁 仲幫我拎住碟烏冬比我食xpppppp 老公好體貼xDD 成日照顧我喱個細路仔;P 跟住我就去左同老公玩wii;p 玩打拳;p 我次次羸xppppppp 佢好廢牙xD 我仲扯住佢隻手吾比佢打xp 好好玩;D 玩到出曬汗 不過打網球佢成日羸我囉-_- 我係咁打佢xp haha 跟住佢地成班喺度唱超人主題曲 好搞笑 總之我又唱埋1份啦 我去左廁所lo 灑左啦-_- 之後就去左吾知邊度 我又玩籃球機xp 好好玩;) 跟住又玩足球機 1人踼1球xp 仲用手dum tim xpp 之後老公趕住走 係都要我同佢走lo-_- 我吾肯 我仲想玩牙T0T 所以送佢走算啦 但係佢又吾比我走wor 嘈左成10幾分鐘我先走到 吾好意思lo 冇同老公走 佢好似勁想同我走咁-_- 我番番去果度吾識路lo 跟住我同佢講擋失路 點知佢話吾關佢事lo\~/ 勁嬲冇回佢 不過見佢喺qz講sorry就算數啦 行左成10幾分鍾都搵吾到lo 跟住嘉寶話去旺角中心 好才我行左幾10圈都係番番去火車站啫 好快就去左 我地係咁行 佢地睇衫 我冇錢na;'( 有得睇冇得買-v- 勁慘 6點幾走lu 我地都係大圍落 點知勁大雨-v- 我吾知點去搭小巴lo 佢地就陪我傾計;D 等雨細啲 5min到就走lu 不過都係超大雨 濕曬-_- 好才1去到吾洗等小巴 直接上到車 跟住今日勁攰 因為星期5去到打籃球 打左2,3個鍾 都係好好玩 打到成6點幾 玩全場既比賽我係咁入;p 好勁牙我*v* 跟住琴日又打拳好攰 今日全身酸痛 攰死 不過下星期5開始吾打噜 考試;'( 我都要努力啲溫書啦\~/ 117;) 我發覺老公好錫我xp
-LadyGaga(<3)isthebest(!)
| |
-cm plz;)
(-時間2010-05-30 07:48 PM-)
|
|
« | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | ... | 232 | »
|