|
|
(★01/04 ) |
| |
★今日無聊到死;'( 4月1愚人節快樂;) 我玩人 sd左封message比人話絕交 跟住拉落去會見到愚人節快樂 有人冇睇到 真係信囉xD 仲打黎問做咩xD 哈xD 咁得玩到人;p 今日好遲先起身-,- 5點幾比佩琳嘈醒左 佢番大6 勁早*0* 跟住同老公腥腥下訓左._. 跟住醒左又訓左 12點幾老公叫我起身-3- 我先起身 好悶牙;'( 3點幾同老公傾電話;D 佢要睇番我之前啲blog-3- 比佢笑囉T0T 總知就吾比佢啦-,- ----------------- 58;)
-LadyGaga(<3)isthebest(!)
| |
-cm plz;)
(-時間2010-04-01 04:50 PM-)
|
|
« | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | ... | 232 | »
|