|
|
(★22/03 ) |
| |
★今日很好的說;) 午息勁搞笑xp 我同倩怡bb係度簡蘋果xd 成果師奶咁 仲要喺度聞佢 勁好笑xDDD 仲有個梯形既蘋果tim xpp 佢笑到個口合吾番啦xD 哈哈xDDD 果個傻仔老公成日吱我-,- 我勁驚比人吱囉-3333- 放學做功課 果個傻仔老公本來坐喺度同我講野 跟住又吱我囉乜料 阻住我做功課-333- fackbook果度好搞笑 我要去火星避難啦 哈哈xDDD 倩怡bb我會去火星同你聚舊ga啦xddd 最衰個傻仔老公吾驚吱啦 如果吾係我實吱柒佢XDDD 吾知果個傻仔老公有咩死穴呢?! 20100203 48
-LadyGaga(<3)isthebest(!)
| |
-cm plz;)
(-時間2010-03-22 09:04 PM-)
|
|
« | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | ... | 232 | »
|