|
|
(★13/03 ) |
| |
★今日同佩琳瀅秀霞明月去neway唱k(!) 11點唱到2點半到 好正lo果到 12點半-1點半可以任食 我地拎到勁多 又叫左勁多野食 成枱都係野食;D 我狂咁食lo xD 啲野比我清曬xp 初初冇點唱 淨狂食 不過佩琳同秀霞12點果陣 去接明月過黎我先同瀅係咁唱 狂唱 佢地番黎 我地唱滾果陣勁gag xD -請你滾 滾出去(!) 正到乜咁xp 唱到2點半 我同瀅都厭唱得吾夠xD 仲想唱lo;) 好短lo啲時間;( 下次仲想去唱B-) 跟住去左旺中行左陣 其實果度好悶囉(!) 我同佩琳早走左 4點幾走 佢地仲行 我而嘉好想唱k牙(!)
------★------- 聽日3月14嚕;D 好想知老公會送咩比我xp 20100203 39
-LadyGaga(<3)isthebest(!)
| |
-cm plz;)
(-時間2010-03-13 06:53 PM-)
|
|
« | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | ... | 232 | »
|