|
|
(★12/03 ) |
| |
★今日幾好丫 放早 另外果組係咁話我地啲題目點點點 係咁吾buy噂問題 好煩 本來話要用20分鍾既 搞到我地用左成半個鍾先講完-333- 小息有成半個鍾勁正 我同vien一齊 我地都勁想食燒賣不過賣曬-333- 冇得食)3( 搞錯\~/ 上番去 聽佢地果組講 我地係咁話番佢地點吾得 我好想同陳嘉儀講你額頭反光xp 之後就改下份野 嘉寶講錯野 街道講左雞鬥;D 我同小欣欣笑死;D 原來雞鬥會放廢物回收箱既 我而嘉先知xp 我同小欣欣係咁笑;D 12點放左 去左mk 陪佩琳買衫 去左間專食辣野 食左個酸辣面 我淨係食中辣中已經辣到乜咁 瀅果個係大辣lo -0- 佩琳小辣已經食到喊左 不過好正;D 超正B-) 4點到走 聽日唱k超正;D -20100203 38
-LadyGaga(<3)isthebest(!)
| |
-cm plz;)
(-時間2010-03-12 05:15 PM-)
|
|
« | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | ... | 232 | »
|