|
|
(★10/03 ) |
| |
★勁凍今日(!) 小欣欣又冇番 勁掛住佢v_v 聽日就係瀅生日 我都仲未諗到送咩比佢好;( 頭痛(!)(!) 聽日又星期4;D yo~~ 必需高呼1下;) 老公帶左我條頸巾 好娜wor 吾好帶丫苯(!) 今日仲要趕極都吾走-3- ka1子(!) 小月又請我食野;) 跟住同傾電話 傾左勁內 跟住又傾msn 同倩怡1齊傾 吾洸驚我保護你(!)xp(haha~) 2010.02.03.36 Iloveyousomuch(!)(法文黎嫁法文黎嫁xp)
-LadyGaga(<3)isthebest(!)
| |
-cm plz;)
(-時間2010-03-10 08:29 PM-)
|
|
« | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | ... | 232 | »
|