|
|
(★26/03 ) |
| |
★今日通識地理PE既ep 通識都吾夠時間囉-3333- 地理我好多都識牙v_v 勁搞笑 小息佢地問我同小欣欣啲問題 我地係咁答佢地啲問題 我的碓激動左啲既v3v 我把聲吾知做咩大聲吾到囉-,- 1大聲就走曬音-3- 吾知點解會咁囉-33333- 地理我全部都識做;D 超有信心會高分xD 琴晚溫溫下突然對地理好感興趣xD 同前晚1樣 勁kai x) 溫到1點半到又比人熄燈 我懶得去開 訓左 我全部都識做B-D 放學佩琳又話去瀅屋企 我吾去得 我要自己走 果個傻仔老公同我走 我要去美林幫佩琳拎相 果個傻仔老公丫 真係比佢激死 我番到屋企附近果陣 叫佢走 佢又死都吾走wor-3- 吾肯走囉佢-,- 話要送到屋企樓下先肯走 喺度同我撒嬌xDDDD 都吾知佢乜料xppp 係咁講喂丫;吾牙xDDDDDDDDDDDD 傻仔xp 你向我撒嬌都冇用嫁啦 跟住同佢行左幾轉 佢先走 不過佢想同我撒嬌我都吾介意嫁xDDDDDDDD 52'
-LadyGaga(<3)isthebest(!)
| |
-cm plz;)
(-時間2010-03-26 01:36 PM-)
|
|
« | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | ... | 232 | »
|