|
|
(★09/03 ) |
| |
★今日小欣欣冇番 要快啲好番牙(!) 超凍lo今日;( (吾鍾意咁凍既天氣\~/) 坐喺度都好凍牙>~ 咩天氣牙(!)(?)\~/ 老公比左件冷衫我 佢果件好香lo-3333- 上堂係咁索xp 勁ka1(!) 講真 佢剪果個頭好樣衰-333333- 快啲長番la(!)(!) art堂好悶;( 今日冇乜特別 聽日又星期3嚕;) 時間過得好快牙;D 希望今日之後會暖番;) 吾鍾意咁凍牙(!) 最近少左打野 有啲懶得打-333- -----★----- 2010.02.03.35. 我愛藍色很多(!)v3v
-LadyGaga(<3)isthebest(!)
| |
-cm plz;)
(-時間2010-03-09 06:40 PM-)
|
|
« | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | ... | 232 | »
|