忘記; ☆
                -`是為了重新起步

InLovesweet
暱稱: 小丑;`•羊²
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
cl0ck;]

by blog Pitatto!
music b0s(:


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
小倉鼠;]
My baby`=D
2008 年 7 月 18 日  星期五 


2008-07-18
  

幾日都冇打卜,

琴日又要一百問,

今日一次過打三日卜...!

------------分開D呀分開D-----------

前日,

去左睇琴,

超開心呀^^

我部琴等呀等...

等左三個月先做好去左倉  - -

12:30學左琴再同卓Miss去TW睇,

比二部我選,

9 秒9選完,

因為另外個部好明顯差D,

Yo~坐返接送車去TW地鐵站,

之後叫因出嚟行下,

嘿嘿...佢又著M記姐姐三啦><

8:00回家.

------------分開D呀分開D-----------

琴日,

7:30約因係長發等,

一齊食早餐,

8:30要係青衣成等去長洲,

我地8:20先衝過去,

點知都要等,

E神8:45先到,

頂..我地慢慢行都得啦,

係長洲,

我個FD call我,

佢話"係唔係今日同我去游水咩?"

"我話聽日呀,係唔係想我係長洲返嚟呀?"

嘿嘿...

4:00返返中環,

Ice話去中華,

...呀媽唔比- -

返到家訓下先...哈哈

------------分開D呀分開D-----------

今日12:00先起身,

我好懶呀><

食完野play piano,

play成個鐘多D,

Ice打嚟,

問我去唔去swim,

我今日都約左D去SWIM,

我諗住一齊游,

點知佢地游3:00,

我7:30先游...

算啦,

7:30同我fd去到,

見到好多佢識既人,

游游下又見到,

點知二個係到串- -

有個無啦啦串我,

本來算啦,

但好x煩呀><

爆左粗,

返到家好累

又訓lu...

To be continued...

zzz...

  
 
留下羊蹄時間;; 2008-07-18 11:33 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
             ┏━━━━━━━━━━━┓ 
             ┃                       0%┃什麼是幸福..):
             ┗━━━━━━━━━━━┛


2008 年 7 月 17 日  星期四 


一百問 ...
  

比人點左二次都冇做,

今日得閒就玩下啦=]]]

1 '名?       恩`

2 '年齡?     13

3 '生日?     04 ' 06

4 '星座?      雙子

5 '學校?      plk83

6 '班別?      1C

7 '學號?      1307

8 '班主任?  

fd篇'

9 '最低能?         不知呀><

10 '最傻?           唔係因仲有邊個?

11 '最令女?        K<----你地唔識

12 '最令仔?       又一條茂李...唔係MC呀...哈哈

 

13 '最可愛?        冇..

14 '最樣衰?        諗到都想嘔...

15 '最賤格?       mc...!

16 '最有魅力?     kw

17 '最受歡迎?     又mc~

18 '最有異性緣?   都係mc...xDDD

19 '最老友?        講左出嚟怕比人打...- -

愛情篇'

20 '初戀系幾時?         小6

22 '而家有冇情人?            冇

23 '有的話.系明戀定暗戀?   明戀...!

24 '明戀既.對方因咩吾受?    -----I don't know(知都扮唔知)

25 '為佢做過最傻既事?      要講起碼1日!(E.g. 喊到停唔到...)

26 '點識佢?         同校+

27 '最想知道佢d咩?          佢點睇我...等等

28 '如果佢有1日同你講.佢聽日死;你會點?      死左先算啦...

29 '同佢做過最幸福既事?   咩叫"幸福既事"先...

30 '希望佢點睇你?              

3選1篇'

31 '日本.英國.美國?          日本.

32 '老鼠.蚊.烏英?            烏英

33 'hello kitty.melodly.mochhichi?        hello kitty..因為...哈哈

34 '水.牛奶.茶?                牛奶

35 '廁所.廚房.垃圾房?       廚房

36 '電腦.電話.電視?          緊系電腦啦

37 '中文.英文.普通話?       普通話

38 '飛輪海.棒棒堂.f4?       飛輪海.....棒棒堂.f4好柒

39 '周杰倫.陳x希.古巨基?    周杰倫

40 'twins.hot cha.at17?   Twins 呀sa

41 '背書.食藥.介手?          ...

42 '紅.白.藍?               白色令令~

43 '吾抖氣10分中.吾眨眼10分中.吾吞口水10分中?    真係先諗

 點名篇'

被點名既人請完成100問:)

1*mc
2 *Kw
3 *BB
4 *Ice
5 *Jj
6 *Pc
7 *Shan
8 *Miu
9 *KC
1o *rb

44 '1系低b.白痴.藥智?                          低b..不嬲都係

45 '1o同你表白.你會受?                         一定唔受

46 '如果4同5死左.會拜邊個先?                唔拜

47 '畀你咬3  1啖.你會咬邊?                  下...唔咬得唔得

48 '6既口頭禪?                                     唔知呀

49 '8同2  1齊去火星.邊個會番地球先?      佢地唔會1齊去火星...

51 '1同你做過最親密既事?                      冇

52 '如果1系同性戀你會點?                       佢不嬲都係

53 '搵4粒字形容Bb?                              一個好人

54 '1最了解你咩?                                  冇

55 '有冇試過發9脾氣?                            有

56 '5關心你嗎?                                     幾啦

57 '4有咩秘密只系得你知?                      好多

58 '1住邊?                                           真係想我講,,,唔好啦,唔想比人打

59 '2識吾識1?                                      識,仲好fd

60 '8同1同時望住你.你會向邊個嘔?         1

61 '1-1o最憎邊個?                               唔好迫我啦..

62 '最受歡迎?                                       1

63 '如果9同左你講關於你既秘密.會系咩?   咪又係個D...

64 '3最給引既部份?                               唔知

65 '你最想7改咩?                                  冇...

66 '1-7簡1個做你兄弟姊妹?                   Ice...不嬲都係我呀妹

67 '1望住你好耐.你覺得發生咩事?            冇可能!

68 '6既愛人系?                                     嘿嘿...LHT

69 '用1個字形容3個樣?                         令仔...掛

70 '最想同1-10邊個拍拖?                      呢D野唔洗問啦...xDDDD

71 '咀咀呢?                                          冇!

72 '攬又簡邊個?                                    ...

無聊篇■V''

73 '有冇試過偷聽人講電話?          有...好賤...

74 '有冇試過寫錯愛人個名?          冇寫錯...打錯

75 '有冇試過連續打錯密碼10次?   有..MSN

76 '有冇試過揸d野.系甘搵?          ...?

77 '會吾會[full]氣洛塊鏡到.之後系上面寫字?   唔會

78 '系街偷望人地隻錶?                冇,我有錶自己睇

79 '自己1個人撘lift果時唱歌?       唔會

80 '上到巴士先知冇拎錢?             有...

81 '偷偷地拍人之後拎轉身?          有...仲比BB見到tim

82 '系張枱到寫火星文?                冇...唔會破壞共公物=]

83 '同人鬧吾眨眼?                      唔知

84 '跳樓梯?                               ...FoRgEt

85 '經常自己1個出街食野?           多同因食

86 '會吾會扮狗吠?                      嘿嘿...唔會

87 '曾經有衝動想試下食屎?          on9

88 '有冇用橡筋射人?                   好少...

89 '有冇同路過既司機揮手. 若有;佢咩反應?    hihi...- -

90 '番錯屋企?                            唔會

鬥多篇■V''

91 '食飯VS食面?           飯...

92 '講粗口vs舉中指?      講粗口

93 '著pe衫vs校服?         校服...

94 '被愛vs愛人?            愛人..我會正常d

95 '訓教vs打機?            訓教...冇咩打機...

96 '傾電話vsSMS?        SMS...

97 '筆vs衫?                  筆

98 '聽歌vsMSN?            MSN...  <----SoRrY tO yOu~

99 '喊vs笑?                   喊...

100 '覺得100問好吾好玩?       幾好啦...只不過係抄..=]]]

To be continued...

  
 
留下羊蹄時間;; 2008-07-17 10:02 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
             ┏━━━━━━━━━━━┓ 
             ┃                       0%┃什麼是幸福..):
             ┗━━━━━━━━━━━┛