頭先係度諗放榜既情況...諗下諗下...搞到遲左落車=.=
好倦呀今日, 足足係MK hea左3個鐘有多,
要交收既人有事冇尼到....另一位就遲到9:00p.m.......
番到屋企都10點幾...真的累~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
我沒有溫柔唯獨有這點英勇!