所有野都塵埃落定lu,
註冊左, 學生證都做埋, 正式入學了~
今日去報左幾個ocamp, 包括自己department果個
仲有報左「少旅時代」, 去露營, 營火會xD
最衰冇得去天文學會o camp, 有得睇星星, 實在太搶手,
又有好多野要上網整, 又冇人提, 好驚報漏野...
禁多日都要出去, 諗起都忙><