本身話今日男仔圍內食餐飯, 
點知要改期= =" 唯有下個星期先囉, 
今日冇野做添, 依個又番工, 果個又唔知搞咩, 
遲遲未能去書展. \/ .
諗住買完書溜冰加嘛~ 3 ~
唯有去表妹度玩下啦 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
尋日DSE放榜, 識得個男仔, 佢其他科考得唔差,
但英文得level 2, 咁就同大學緣慳一面 / 3 \
好可惜....所以話呢, 英文好緊要...差少少就入u,
希望佢快D放低啦...
___________________________________
尋日終於聯絡倒你喇,
仲記得以前答應過入倒U就搵番你,
依家的確入倒U, 但已經唔同哂XD,
純粹係向你報個喜訊^ ^"
有時我都會諗, 如果你唔係禁乖, 禁聽你爸爸話, 成件事就會好唔同,
不過算啦, 放低lu
各有各既路要走, 希望你轉校之後會更加開心
_________________________________________________
十年後, 縱使相逢應不識.
有時記性好都唔係好事...
|