今日我覺得好悶呀!所以我就自己一個人出
左街去行一行,同時,我亦都諗左好多野呢?
其實有一個人對我講鐘意我,我係好開心的,
但是我又唔知點面對,所以每次扯上這些事
時,我就會找一個藉口的,可能係我怕吧!因為
我之前唔相信愛情的關係吧!其實我到而家都
唔係好相信嫁,我都唔記得幾時開始唔相信的
了解我只知道我對這些事情覺得好噁心,而且
我又會在不知不覺中扯開話題的。