暑期功課好難做呀!而且又十分疲倦。放左暑假咁耐,
我差唔多日日都起屋企呀!不過就算出去,我都唔知去
邊啦!如果我出去的話,只係去借書睇,或者有重要事做,
如果唔係的話,我都唔會出去的,因為出到去又曬,又熱,
而且又唔知去邊喔!
今日我成晚都訓唔著呀!我都唔知點解,可能只係普通的
訓唔著吧!但有時只係訓得一兩個鐘頭。可能係我口開
心的關係吧!哈!我的朋友話我日日都好似唔開心咁,但係
我又唔覺得喔!可能係我無察覺到吧!