我以後不會為你喊,不會為你傷心難過,我一定要
變堅強,我以後不會再咁輕易地喊出來,但我到現
在還是一樣討厭男仔呀!我以前不知道甚麼是暗
戀,甚麼是失戀。現在我終於明白了,原來失戀是
這麼痛苦,又辛苦的。現在我放棄了那段沒有結果
我愛情,反而舒服了好多呢?希望佢可以得到幸福
啦!唔好似我咁!只識喊,唔識增取。其實我一直都
覺得增取又有甚麼用呢?挽留佢又沒有用的,因為
佢只會唔開心,而且佢個心又唔起的到。難道我忍
心看著自己喜歡的人難過嗎?現在似乎最難過的是,
我憎死果個人,我最不想想起的事,偏偏又要被我想
起,我憎死佢,雖然我不是太記得他,但我不會原諒他
的,因為我現在明白到,男仔是這麼的可怕。
分類: 未分類 |
|
|