唔知點解,我起男仔面前好唔自在,好似好想
避開佢地咁,其實我係好憎男仔嫁,但我偏偏
和他做了十七年的朋友,而且我也是第一次愛
上一個人,所以我都很珍惜他的,但他只把我
當好朋友,原來愛一個人是這麼難的。