我今日出左成日街,真係累死人了,過左一陣之後,
就有電話打來了,原來係想約我出去睇戲,本來佢
地想睇「鬼片」的,我是無所謂喇!但都是有少少
怕的,因為我最怕就是睇「鬼片」的了,幸好5:40
先開場,所以我地就去左睇「加菲貓」喇。