今日我一時開心,
一時不開心,
我感到好煩惱,
我唔知我應唔應該去了解他的為人,
雖然我同佢識左好耐,
但我從未試過了解佢。
我表哥就來結婚了,
我好開心呀!!!
因為我同我的好朋友一齊返去,
真係好期待果日的來臨呢???
而且我還會介紹她比我大陸的朋友認識呢?
不過......我感到好苦惱,
因為我唔知穿咩衣服去呢????