最近我好少同朋友聚在一起,可能係我唔想同佢地在一齊吧!!!但係佢地都無主動來搵我,
重話我係一個被動的人和重色輕友的人呢?但我真的沒有呀!!!!我討厭佢地,點解我每個朋
友都是這樣的呢?佢地根本就沒有理過我的感受。就連今日上體育堂時,都無搵我一齊玩,
佢地根本就唔記得左我的存在,同佢地相處時,我覺得好辛苦。之前,我的朋友在重未拍拖
時,都會同我有講有笑的,但是自從佢拍左拖後和分手後,都好少同我傾計,而且我亦都愈來
愈唔了解佢的為人。而家佢地起我的心目中是可有可無的,而且我對住佢地都好少笑。而
且最近我亦都好容易因些小事而喊,有時我真的好討厭自己的性格呢?每次上體育時,佢地
都無叫我一齊過去玩,自己行自己的,好似唔知道有我的存在咁。的確係,佢地都無理過我,
有時我去左另一個地方,佢地都唔知道的。而且佢地亦都無去搵過我,我真係唔知點同佢地
相處呀!我的朋友說得對,再這樣下去的,我會無晒朋友的,但我到現在,真的連一個真心的朋
友都無呢?所以我對有無朋友,已經不在乎了。有時我的心在想,如果我已經不在世上話,佢
地會唔會唔開心呢?我估一定唔會唔開心的,因為佢地都無同我做過朋友,佢地永遠都唔會係
我朋友的,因為佢地都無當過我係佢地的朋友,佢地連我為咩唔開心都唔知,佢地都無關心過
我,如果我無選擇這所學校,那該有多好呢?我真的唔想再這樣了。我覺得自己真的好軟弱,話
左唔再喊,但又忍唔住喊左出來,今日我又喊左兩次了,佢地都唔知道的,因為佢地都無同我起
一齊,而且現在連傾計都唔超過兩句話呢??在這一星期裡,我都無去搵過佢地,而且我同佢地
傾計都唔超過兩句話,因為我已經受夠佢地對我的態度了。
分類: 未分類 |