今日我好唔開心呢?我的朋友都無同我一齊玩,可能我真的好唔合群吧!有時我好痛苦,因為佢地都
唔了解我,同我一齊的時候,佢地好似好唔開心咁,而佢地幾個一齊玩時,就好開心了。所以我先至
唔同佢地一齊,可能我一世都唔會合群呢?而佢地又唔口1我係咩性格,同佢地弄齊,就令到我有一
種呼吸困難的感覺,可能我同佢地真的好合不來吧!有時好想搵佢地講清楚,「點解要咁對我」,
「同我一齊好唔開心咩」,「你地有無當過我係你地既朋友噶」。我好想問,但又唔敢放膽去問,
我好憎我自己,我從來都唔知佢地諗什麼事,佢地唔開心,又唔同我講,只會同佢地幾個講。不過佢
地唔會同我講的,連我自己都唔知道。由中一到而家,我都無相信過佢地,起佢地心目中,我永遠都
會係一個「喊包」,「孤獨」的人。有時同佢地一齊,佢地都會唔記得左我的存在呢??可能我同佢
地一齊,就只會令我自己天加傷心,更痛苦。我諗我一定又會好似以前一樣將自己的心封閉起來好
了,咁樣的話,我唔只唔會為佢地傷心更加唔會痛苦了。其實,我知道佢地覺得我好煩,而唔想同我
做朋友吧!!這一點,我一早就知道了。可能我唔想無左這些朋友吧!!所以我一直都無離開佢地,但而
家唔同喇!我一點都唔在乎有無朋友。因為我而家覺得一切都無所謂了。就算我突然離開左,我諗佢
地一定唔知道喇!因為我係一個無存在感的人。我知我在這一班連一個真心想同我做朋友的人都無,
我真的好想換座位呀!我唔想坐在佢地後面呀!由今日開始,我要做一個唔會比人地知道我既心在諗咩
的人,我知我有時面無表情,講野又冷淡。但我係有原因参,因為係佢地咁對我先的,我都唔想噶。係佢
地話我根本就係無信過佢地,你地知唔知我有幾唔開心呀!佢地根本就無理過我的感受,配合佢地,令到
我好痛苦,我好想就咁同佢地一拍兩散呀!但唔知點解,我做唔到呢?我無更偉大。我好想就咁一直訓落
去,我唔想再面對這種殘酷的生活了。對住佢地,我好唔開心,佢地對住我的表情牙7一睇就知道了。
分類: 未分類 |