最近有好多煩惱呢?
我好想講出來,
但是又唔知同邊個講至好。
不過我無打算同阿陳佢地講,
因為佢地根本就唔了解我的心情,
咁我又點解要同佢地講喔!
而且佢地可能都無當過我係佢地的朋友,
我開唔開心時,
佢地根本就無察覺到我的心情。
有時我真的好想大喊一埸,
不過我起佢地面前,
都不是喊好耐,
大多數都是強顏歡笑的。