這幾天都無咩打日記,
哈哈,因為這幾天連電腦都無咩玩到,
這幾天都好疲倦,又好想訓教,
唉!時間真係好唔夠用呢?
如果有時間既話,
我會睇很多很多漫畫,
而且我有很多漫畫都好想睇呀,所以我的時間都唔夠用,
又想睇漫畫,又想睇電視,又想睇電影,
而且我都希望唔好有咁多功課啦!