Music Playlist at MixPod.com
well~聽日考分班試
應該唔使溫架呵?
哎啊,我要入1e啊~~~~~
嘻,1e係正常班
唔想考入abcd班啊
a,b班係要輔導班..
我先唔要輔導
死左算 T3T
c.d班係精英班
我先唔想同d爆勁既人一齊讀
即刻升格為書呆子 -______________-""
e班係最正常
所以呢個最好 ^__^""
係咪好醒呢~?
加油!!!!入e班~~~~~~~~