今朝返學...好悶!!
小息終於忍到唔食野,不過要打波先忍到唔食野..
之後果2堂餓到-.-"
lunch又唔駛錢,食左思wing個飯..佢冇返~
gd!!之後放lunch都係打波..好悶~~
英文堂,全日得呢日會上堂~~~
通識,冇野做...等放學~~
放學之後去洪橋整d野...~
6點倒坐車返屋企...!!返到屋企整野,沖涼..
玩陣電腦,等枒依call一齊過天秀..
8點倒過去..!!6打6-.-...
爛鬼組合,慘敗~~~
差唔多關燈閃人,食野wif merry,燒賣,朗
食完就吹陣水返屋企~~~
返到屋企玩電腦...訓覺!!
|