今朝6點幾起身...整野~~~
訓得3個鍾..完全想死!!
身體好傷~~~未有咁既金錢去醫...唉!
之後坐車去到天水圍搵埋jojo返學.
集隊完比人捉左出黎話星期6冇返學...
好彩都幾多人..如果唔係好樣衰~~
之後第1,2堂設計....
當然,見到係頭2堂係呢2堂先返學....
入到去即訓!!.....真係一訓底就訓著.可以眼訓到呢個地步!!
之後完左第1堂打鍾嘈醒左我..訓完舒服左勁多~~
第2堂thz ling幫我做埋..佢幫我做野我就出左去玩~
搵埋jojo..係出面hea~~cici佢地上pe堂..之後打得幾球排球就冇得打..
上面唔知邊個叫我名,勁驚..原來只不過係同學~~
不過都廢事再黎......返入去拾野等小息~~
小息食野,返上課室...冇打波..要休息!!
科學..無聊~~歷史....仲無聊!!!shit~
lunch..c wing冇返,我可以食佢個飯xd"
嚇死...有一下隻右手攞起突然痛到我要摺埋..~~
完左lunch之後中文堂,食野..食完之後訓覺!!好眼訓~
一訓起身比人叫醒係個英文miss-.-"...
已經下一堂喇原來-.-"...仲要過左15分鍾..~~
放學..去"保"測..5點放~~跟住換衫,去練青苗..
今日全埸開gm..反而心情更加緊張~~真係好希望入到第二階段.."
佢咁樣就係再睇清楚大家既實力係到邊到..
而我....一路比佢話我跳得唔夠高~但我一直開波都有被讚.到底我既結果係點!!
仲有最後2堂...我要好好休息係呢2堂發揮得最好既表現~~
加油JJ..plz~~要入得到!!~~完左之後坐車返屋..
一上車就訓著-.-"一起身就到總站..真係好!!~
返到屋企整野..訓覺~~
|