〝JOJO〞愛.....回憶
大家得閒冇野做果時留下言啦!!
今日有訓練牙.....10點至12點,,不過我遲到,,,,欣恩打左好多次俾我,但我熄左機,,,,,, 嘰!!我都知有人打俾我架啦... 遲 到.....去到見到Miss蔡...奇啦!!牙蛇呢?? 練完之後返歸.....好累牙!成身濕哂...因為落雨都照打!!哈哈!!幾有體育精神!! 返去即刻沖涼之後幫二哥買野....係ok見到黎子情,螢同埋吾知叫咩佢地.... 呢個世界真係細....