〝JOJO〞愛.....回憶
大家得閒冇野做果時留下言啦!!
呢一日我永遠都吾會忘記.........
朝早起身諗住刷牙,,,,,點知竟然發生重大既事情.....住左咁多年,,都係第一次發生
就係.....
冇水!!!!!!真係煩死牙!!!!
睇【愛.回家】....呢部戲真係吾讚吾得囉,,,,睇左兩次都仲可以搞到我喊得出.....一個字勁!!
之後媽咪叫我去四樓拎水....真係樣衰=.=.....哈哈!不過有人都同我同病相憐...見到藍嘉堯同米高.....好多人牙!!辛苦死我啦!!