| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 6 月 24 日 星期六  |
|
做project?????? |
|
今日10點幾就起咗身la~~真早=v=
冇食早餐....但食咗lunch~~
2點返咗石天做project喎~~= =''
茹冇到~~但即使有到果d都冇做= =''
去了石yam租碟xDD""
and than返屋企= ='''
我個MSN是8.0了哈哈~~
明天去打波....好HAPI呢!!!
屎字
|
|
刊登時間︰2006-06-25 12:49 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 6 月 23 日 星期五  |
|
好HAPI呢!!!!!  |
|
哈哈哈~~~EXAM完了!!!太開心了!!!
今日0700就起咗身LU~~
我跟住去咗石YAM...
AND THAN就返荃灣.....XD
我同何C,文文去了GREEN BOX唱K..
好開心呢~~哈哈~~[[唱咗3個鐘]]
唱完K後我地去咗影貼紙相~~
我地影咗3部機...哈哈~~
跟住我地仲去咗葵芳!!!
我去咗買33...
多謝何C AND文文....[[陪咗我咁耐]] 哈哈~~
過咗冇幾耐我地就走LU~~
---------------------------------------------------
我返咗石YAM後就去咗我UNCLE屋企食飯...
食飽飽後就返屋企....>////<
返到屋企都8點LU~~
我睇咗1隻碟....好正的呢!!!
屎晴上!!
你好乞人憎AR!!!
|
|
刊登時間︰2006-06-23 09:44 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 6 月 13 日 星期二  |
|
2006-06-13 |
|
我喜歡:I LOVE U BOYZ,森美
我喜歡:HELLO KITTY,MICKEY
我喜歡:FD子
我喜歡:英國,法國
我喜歡:play...
我喜歡:唱k..
我喜歡:影貼紙相
我喜歡: [i t]
我喜歡:食野
我喜歡:[[您]]
TAG FOR : CHEUNG*COEY*FA*CANDY*PEONY*KA YAN*HO C
|
|
刊登時間︰2006-06-13 09:49 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ... | 12 | »
|