`[.屎晴日記*,]
`*呢個系屎晴的日記唷*`你要多D上泥喔,*!!!![[.ILU.]]

JOYCE1216
暱稱: joyce
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2006-10-07
2006-08-12
2006-06-30
哈哈~~今日屎返學...y...
派卷的第2日
文章分類
全部 (34)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
9仔
CANDY*
靚*
NA2
YING
小白
何C
我的日記**
林C
知*
彰...*
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 34
留言總數: 3
今日人氣: 1
累積人氣: 748
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 5 月 21 日  星期日 雨天

達文西密碼***____

琴日1:00幾訓...今朝10:00就起咗身....

但唔想訓返..**___[[[

所以就打機....**]]]

跟住約咗阿fa同candy去葵fang....**

好大雨....但我打摭好細....

so搞到我濕哂....=~=""

我地去到葵fong後.......

因為我條庫係咁跌...**

so我地去咗crazy room買(bai)

跟住因為要同我個妹買書...

so我地去咗書局....**

我地淨係搵書局都搵咗好耐...**]]]]

後來我地去咗葵涌廣場***___]]

諗住睇lolita...可惜佢冇open......[[**

跟住何c話o黎......**

過咗冇幾耐佢就o黎咗.....[[[

and than我想睇達文西密碼.....**

但阿fa同candy佢地話唔想睇...___**[[

so佢地就走咗:::;;;

我就同何c去咗睇達文西.....+++

但何c入到去好似訓仲多過睇...=~~="""

我地睇到8:00幾就返咗石lei...**

-------------個人意見---------------------

其實達文西密碼都5係太好睇***____

未睇過果d人最好5好去睇la....]]]

---------------個人意見------------------

返到石lei......**

去咗何c婆婆屋企and

去漫畫店.....**

and than去uncle屋企食飯......]]]]]

食飯後返屋企lu......

屎晴上

 

 

 

 

 

刊登時間︰2006-05-21 10:37 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2006 年 5 月 20 日  星期六 晴天

.....唱K大日子.....

今日一早起身就去沖涼**____]]]0900

跟住就去咗石yam**[[[1030

响我uncle屋企....**坐咗一陣**___[[[

and than同ar fa去唱k::;;;

我地唱咗好耐***]]

我地由1230唱到0430哇^0^

唱4個鐘只係60幾蚊~~好平喔**___[[[

跟住我地去咗荃wan廣場.....**]]]

a fa咗我去中華書局....**

because我要同我個妹buy書.....***__]]

但係buy5到ar....[[[**

跟住我地去咗南豐影貼紙相.....--3+**[[[

影咗一陣______**

and than 去搭巴士**____]]]

我地仲撞到阿西tim"""____**

返到石yam後....**

我陪ar fa去搵屎忽...***___

and than返屋企......]]]

明天我同ar fa....candy...去see lolita ......

我想快d buy對鞋ar...""""

但冇錢la....[[[**

hapi哇...**

屎上....]]]

 

 

刊登時間︰2006-05-20 09:44 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2006 年 5 月 19 日  星期五 晴天

好靚仔喎~~~~~~~

今日一返到石天就上咗hall....**[[[

好似係25咩銀咩咩咩la=[[[**

.................個人意見................................

唔使上音樂"""]]]hapi哇^____^

唔使對住梁xx[[[哈哈...**

我好憎佢哇[[**佢超假lo]]]***

扮野...]]**發花顛,::;;

........................................個人意見.........

但係就要上maths...[[**

唔識lo.....**xDDD....

小息::[[[**

好平常___去TOLITE__食野]]]**

跟住要上倫理[[[___**

玩畫公仔>>>[[

CANDY同肥杰好合拍哇~~~

但我地最後好似得第2]]___**[[[

MAK太上咗超耐::;;

搞到吳SIR好吳GUL____**

英文我唔係好明AR...**

有冇人識AR.....??

第5堂係地理[[[**___

曾SIR係道冇得訓____=^=""

LUNCH[[[**___

去咗打波[[[___**

我地本來去咗唔熱果道打GA MA**]]__

王SIR話個手球打到會好痛BO...=3=**[[

搞到我好熱*[[__

第6,7堂係中文*]]___

玩賣廣告**[[___//

我就樣衰咗了[[[**___

詳情問2E班每一個人__=^=""

跟住係電腦堂**___]]玩~~~

放咗學後;;::

同CANDY,林C打咗陣波**____]]]

AND THAN去咗HALL底HEA....**[[[

跟住同CANDY去咗租漫畫..::;;

AND THAN 返屋企LU**___[[

屎字____**

 

 

 

 

 

 

刊登時間︰2006-05-19 10:10 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]