| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 5 月 21 日 星期日  |
|
達文西密碼***____ |
|
琴日1:00幾訓...今朝10:00就起咗身....
但唔想訓返..**___[[[
所以就打機....**]]]
跟住約咗阿fa同candy去葵fang....**
好大雨....但我打摭好細....
so搞到我濕哂....=~=""
我地去到葵fong後.......
因為我條庫係咁跌...**
so我地去咗crazy room買(bai)
跟住因為要同我個妹買書...
so我地去咗書局....**
我地淨係搵書局都搵咗好耐...**]]]]
後來我地去咗葵涌廣場***___]]
諗住睇lolita...可惜佢冇open......[[**
跟住何c話o黎......**
過咗冇幾耐佢就o黎咗.....[[[
and than我想睇達文西密碼.....**
但阿fa同candy佢地話唔想睇...___**[[
so佢地就走咗:::;;;
我就同何c去咗睇達文西.....+++
但何c入到去好似訓仲多過睇...=~~="""
我地睇到8:00幾就返咗石lei...**
-------------個人意見---------------------
其實達文西密碼都5係太好睇***____
未睇過果d人最好5好去睇la....]]]
---------------個人意見------------------
返到石lei......**
去咗何c婆婆屋企and
去漫畫店.....**
and than去uncle屋企食飯......]]]]]
食飯後返屋企lu......
屎晴上
|
|
刊登時間︰2006-05-21 10:37 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 5 月 20 日 星期六  |
|
.....唱K大日子..... |
|
今日一早起身就去沖涼**____]]]0900
跟住就去咗石yam**[[[1030
响我uncle屋企....**坐咗一陣**___[[[
and than同ar fa去唱k::;;;
我地唱咗好耐***]]
我地由1230唱到0430哇^0^
唱4個鐘只係60幾蚊~~好平喔**___[[[
跟住我地去咗荃wan廣場.....**]]]
a fa陪咗我去中華書局....**
because我要同我個妹buy書.....***__]]
但係buy5到ar....[[[**
跟住我地去咗南豐影貼紙相.....--3+**[[[
影咗一陣______**
and than 去搭巴士**____]]]
我地仲撞到阿西tim"""____**
返到石yam後....**
我陪ar fa去搵屎忽聰...***___
and than返屋企......]]]
明天我同ar fa....candy...去see lolita ......
我想快d buy對鞋ar...""""
但冇錢la....[[[**
hapi哇...**
屎上....]]]
|
|
刊登時間︰2006-05-20 09:44 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 5 月 19 日 星期五  |
|
好靚仔喎~~~~~~~ |
|
今日一返到石天就上咗hall....**[[[
好似係25咩銀咩咩咩la=[[[**
.................個人意見................................
唔使上音樂"""]]]hapi哇^____^
唔使對住梁xx[[[哈哈...**
我好憎佢哇[[**佢超假lo]]]***
扮野...]]**發花顛,::;;
........................................個人意見.........
但係就要上maths...[[**
唔識lo.....**xDDD....
小息::[[[**
好平常___去TOLITE__食野]]]**
跟住要上倫理[[[___**
玩畫公仔>>>[[
CANDY同肥杰好合拍哇~~~
但我地最後好似得第2]]___**[[[
MAK太上咗超耐::;;
搞到吳SIR好吳GUL____**
英文我唔係好明AR...**
有冇人識AR.....??
第5堂係地理[[[**___
曾SIR係道冇得訓____=^=""
LUNCH[[[**___
去咗打波[[[___**
我地本來去咗唔熱果道打GA MA**]]__
王SIR話個手球打到會好痛BO...=3=**[[
搞到我好熱*[[__
第6,7堂係中文*]]___
玩賣廣告**[[___//
我就樣衰咗了[[[**___
詳情問2E班每一個人__=^=""
跟住係電腦堂**___]]玩~~~
放咗學後;;::
同CANDY,林C打咗陣波**____]]]
AND THAN去咗HALL底HEA....**[[[
跟住同CANDY去咗租漫畫..::;;
AND THAN 返屋企LU**___[[
屎字____**
|
|
刊登時間︰2006-05-19 10:10 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | »
|