`[.屎晴日記*,]
`*呢個系屎晴的日記唷*`你要多D上泥喔,*!!!![[.ILU.]]

JOYCE1216
暱稱: joyce
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2006-10-07
2006-08-12
2006-06-30
哈哈~~今日屎返學...y...
派卷的第2日
文章分類
全部 (34)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
9仔
CANDY*
靚*
NA2
YING
小白
何C
我的日記**
林C
知*
彰...*
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 34
留言總數: 3
今日人氣: 3
累積人氣: 745
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 5 月 30 日  星期二 陰天

好想訓~~

 今朝......我6:00幾就起咗身......好累唷~~

琴晚....2:00幾sin訓....[[[**___

zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

今朝一早就同candy,candy姐姐,coey.........]]]___**

去荃灣打<<badmonton>> .....**

我地由8:00打到10:00.........[[[**__

不過我都係唔夠侯!!!!

打打下波.....何c打來叫我去圖書館....=0=""

石yam果個.......=v=""

so我話晏d  sin去""

跟住我同candy佢地去食野......

但candy話佢要同佢d姐姐..食<<味千>>......]]]___**

但佢地要到1:00幾sin去食......

so....我地去咗荃fung食冷面.....

飽飽後......我地去咗tw圖書館.....

我同coey都好累.....so我地响圖書館訓....]]**

但個圖書館館理人話5可以响圖書館訓喎~~

SO我就同COEY走SIN....我地去咗石YAM果間圖書館\\\\::::;;;

找何C&彰......AND THEN我地就去咗何C屋企...

本來我地諗住去佢HOME訓既[[[[__**

但去到都冇訓....=V=""

過咗冇幾耐...彰話要走了""

何C仲煮野食我地TIM""THX^W^

6:00幾度...我地去咗石YAM......[[[**

BECAUSE我要去還碟.....

AND THEN還原碟我就返咗我UNCLE屋企...]]**

再訓咗一陣SIN走...."""

屎屎.....

琴日太懶SO冇打日記...................

刊登時間︰2006-05-30 06:49 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2006 年 5 月 29 日  星期一 晴天

......

必須發表一篇文章,將所有愛的問題都答出來
(問題請看指名你的那位朋友的日記板複制過來都ok)
寫完所有愛的問題後,請點名8位朋友繼續下去!
注意!被點名的人不能重複!未滿7人者屬違規,會有報應..
拍拖中的人會分手,單身的會一年內交不到/朋友!!

寫出填寫日期: 29/05/2006       

愛的音樂: I LOVE U BOYZ/B-BOYS/.....~

愛的國家: 英國,USA,法國...    

 愛的休閒: 出街~~

         愛的科目:art~]]__**   

愛的甜食:shit~~;;::

口頭禪:好.......難la...]]]

愛的季節:winter~[[[

愛的女仔:靚女~~**

愛的男仔:您[[[**___

愛的節日:打波波...=0=""排波

愛的運動:打排波~

愛我的人:您**[[__

愛過我的人:您____[[[***

愛的個性: 活潑開朗^__^

TAG:coey,candy,ka,何c,彰....

 

 

 

 

刊登時間︰2006-05-29 11:27 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2006 年 5 月 28 日  星期日 雨天

我的新髮型!!!!!

今朝8:00幾....何c就打來...仲訓近...=0="""

because......今朝我地去唱k.......[[[**]

我地去咗葵芳neway......]]]___\\\

唱得2個鐘......太少了.......**]]]]

跟住去葵涌廣場CUT頭髮......[[[**

我地見佢$43平平地....]]]]__**

跟住就去CUT  LO....**_____[[[[

出返來後....好似冇CUT咁...=W=""

跟住去咗荃灣......]]]**___

去影PHOTOS.....哈哈......**___\\\\

AND  THAN 返咗石LEI.......]]]____**

跟住何C話要再CUT次.....***++++

佢請埋我=V=""......\\\\[[[[**

跟住我就同佢去咗M記果度果間SALON......[[[[**;;;;

跟住我就CUT咗個新髮型...呵呵;;;

星期一就見到我個新新髮型LA........^__^

CUT好頭髮後.....我就去咗何C婆婆HOME.....

我地睇咗CD......睇到5:00到...

我就去咗石商......

AND THAN去咗香漩HOME睇CD.....

睇到....7:00幾到...就走了.......

8:00幾到就回到HOME了.....[[[**

我仲睇咗一隻CD  TIM""

屎~~

刊登時間︰2006-05-28 10:54 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]