今 日 無 咩 事 發 生
只 系 D 社 全 部 都 要 練 啦 啦 隊
真 系 悶 到 嘔 電@@
仲 以 為 今 日 有 得 打 排 球 添
原 來 今 日 系 排 球 的 比 賽
甘 我 地 對 1C 班 果 場 幾 時 打 呢?
就 黎 陸 運 會 啦 我 被 編 入 左 男 子 甲 組 一 百 米@@
不 過 我 都 知 無 乜 可 能 會 贏 嫁 啦 @@
有 人 同 我 講 過,, 贏 吾 贏 吾 緊 要 最 緊 要 系 個 過 程 有 努 力 過
甘 就 足 夠...........
|