梳里,,呢排矛乜時間打日記添=3="
今日上堂都幾悶,,由其是中文堂..
牙蛇講左甘耐,,我就訓足甘耐
直到我訓醒,,已經d人開始放學
時間過得真系快-33-"
仲有,,今日jeffrey話湯佩珊好似喊(吾知真定假)
我聽完好orz囉,,我連佢喊都吾知-33-
睇黎我真系訓教訓到short左-口-
算啦,,反正我都就黎忘記晒佢地野,,就黎連佢生日都會吾記得
仲差少少,,差少少就可以忘記晒,,希望個天俾多少少時間我,,等我可以忘記佢d野
如果我仲系忘記吾到既話,,希望你(天)可以幫我忘記佢d野,,拜託,,因我已經夠傷,,我吾想再傷
傷到對方,,就對大家都吾好啦,,反而會增加破裂的關系
我真系後悔當初同左妳(湯)講,,如果我吾講,,甘咪無事囉-口-
不過吾講都講左,,又可以點?!事實可以改變嗎?!如果我當初吾講,,現時的情況遲早會出現
甘不如早d接受好過知左之後先接受,,對嗎?!
或許老套d講句,,呢d可能會命運既安排啦,,只可以講一聲,,有緣無份-_______-'
|