|
|
♥My Life♥ t0dAy is->2009 年 9 月 27 日 星期日 
♥27/9 |
|
|
果然.真系成晚訓吾著.11點幾訓.3點幾.無拉拉起佐身.
訓吾番囉.竟然.搞錯牙.成晚眼光光甘.又無拉拉系到笑.又痴佐線.笑到6點起佐身.洗頭.
之後就同人SMS.估吾到佢同我1樣牙.又系訓吾著.7點半出佐門口.
搵wing.同明明.之後去佐M記食早餐.食食下.又系到笑.救命牙`D人以為我痴線架拉就黎.
之後就搭MTR去佐敦.再去9龍公園個泳池做服務!攰到死.系甘企囉.個冷氣超凍.
搞到我刀暈暈地.成隻手冰哂.凍到痴線.D人游水游得超勁.
好鬼快囉.蝶式游得好令.當值個時.D人好似當我冇到甘囉.明明我當緊值.
竟然有人無拉拉搵第2隊女童軍.黎代替我囉.但系我仲要企番系到.吾走得.好討厭囉.
點解要甘對我w0.企系到刀夠辛苦架拉.本來就話幫人開下門姐.
依家竟然搵人代替埋我.仲要企系到無野做個度.黎E到有咩意思姐!?
仲要甘凍.好吾開心囉.做完服務.有60蚊囉.我刀吾知TIM-333333333-12點幾.就走人lu.
之後.又有人黎接我.XD又系好似琴日甘.每過1站.
個肚就愈痛.-333333333-緊張死了.上到車.系甘系到笑.無拉拉...面刀紅埋.本來好凍.
搞到我勁熱囉.佢送到我去屋企樓下.就走lu.呵呵.
番到屋企.無拉拉全身刀好熱.死拉.食佐粒退燒藥.就訓佐陣.起身個時.
全身冇力-33333-差D碌落床.行步路刀冇力.原來柑朝我8點食佐早餐之後.
至到4點刀未食過野.吾掛得拉.再加上病埋.
慘慘慘.食佐小小野.就冇胃口拉-v-腳仔.刀軟埋.真系慘-/\-
病佐刀仲要俾人鬧.有冇搞錯牙!?病佐刀已經好辛苦架拉.仲要鬧我.搞錯牙
 
♥The First Day♥
|
|
[♥]`,'p0ztime:2009-09-27 06:01 PM
[★]'`,i♥c0mz(!) [ 訪客留言(21) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 230 | 231 | 232 | 233 | 234 | 235 | 236 | 237 | 238 | 239 | ... | 731 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|