cursorshelp
Janice6B29
暱稱: Chinzz_★
訪客留言
最近三個月尚無任何留言

2007 年 11 月 17 日  星期六  



樂TEEN=]

今日好開心呀,,
9點半番到去..-3-
遲到!!
呀+叫我地跳舞..*V*
好好笑..
比人係咁影相!!
之後1直玩遊戲..
我鐘意玩"CATS",,
勁好玩!!
哈哈!!
LUNCH"
呀+比左30蚊我地食野..
去左吉野家食!
第1次食,,
好好味呀=)
1點3番去,,
玩NDS!!=]
之後D野吾講..
4點鐘上車!!
呀懿佢地1路搭車,,1路唱歌..
哈哈!!
之後到左..
同左佢地去唱K-3-
入到去..
O哂咀囉..
D人唱歌真係好聽..=(
係咁影相=]
呀懿..呀LING,,KAPIK佢地唱得好好聽呀*V*
6點嚕..
要集合..
點知我地行錯路=3=
吾知行左去邊!!
見到有個好似人GE石像企左係度,,
佢地就自己嚇自己,,
之後呀懿..呀WING..亭亭佢地喊
行番去燒烤場啦..
呀+話我地岩岩行個條路係[不歸路]
之後D人喊得仲慘!!!
之後去BBQ嚕..
D人冇哂事..
1齊玩+傾計..
8點幾搭車番歸
係車度訓左!!-3-

POST左好多相呀..
CM呀吾該!!

 

 刊登時間:2007-11-18 12:37 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 11 月 16 日  星期五  



灰呀T^T

今朝本身仲好地地..
但係諗番起某人吾係度..
即刻DOWN哂..
通識個陣,,
得53分,,
唉!!
好憎3同5..
呢兩個數字
我係冇聽過書囉!!
諗野..
之後幫某人做D野..
佢吾領情,,
仲大大聲咁話我=(
算囉..
幫吾幫人都係咁!!
冇個係好D咁講吾該..
次次都係咁..
或者我係1個失敗GE人!!
你心情吾好..都吾駛搵我黎發洩
不過你都衰吾哂..
起碼識同我講番[對吾住]
即刻笑番..=)
哈哈!!!

 

 刊登時間:2007-11-16 04:01 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]