今日成日都0係度搞緊果個[黑社會]=-=
都未見過D人...
講左粗口都話自己無罪GA囉
就算D版主FORGIVE佢
我都唔會...
BLACK LIST左就係BLACK LIST左...
番唔到轉頭...
唔係牙化...
抄我個PO?...
仲要1字不漏...
你好野!XD
http://www.sunnykong.com/forum/viewthread.php?tid=469&extra=page%3D1
轉左首歌...[如果只得一星期]
有冇人聽過呢首歌?XD
七份之一...
仲有七份之六牙..T^T
仲有半個月RELEASE JUPAS啦...
唔緊張-0-...
點解個個都咁SURE自己會入GE~XD
|