我以為你唔開心
諗住講番D說話者
我並冇任何意思的
請唔好誤會!
我跌左GE野
不嬲都唔會拎番
包括跌左GE $$ XDDD
尋日0係我日記留言GE
係2個阿妹=]
好得意地
都唔係QOOZA的...
拿拿拿~
[陪]你食麥當勞啦=V=
不過俾番咩咩我XD
今日同阿WING(MY囡)行MK-0-
大部分時間都0係久違了的圖書館呢>V<
聽日SD MSG俾阿WING(非MY囡)
如果記得個話XDD
阿晴同梨梨
你地竟然約左樂樂唔預我T^T
好想見樂樂牙-3-
而家0057
ON番
你冇ON GE-3-
拜拜-0-
|