呢排又訓少左了...
好攰-0-
成日都唔知0係度做緊乜...
不過...
真係好忙=-=
膊頭好痛,,,
有冇人幫到我T/\/\/\T
今日去買龍貓糧
尋日已經叫左你...
你完全冇左回事...
算啦...
我1個人去買.V.
今次買左好多...
買左4KG~XD
有D野
我唔想做
冇MOOD做時
你有求於我
請客氣1D
我冇義務幫你地的-0-
SO EASY
DONT U UNDERSTAND?
聽日阿爸番黎了-0-...
冇錢...
我屋企冇錢囉-0-
我老豆同人買左隻$110000 GE貓牙~
我冇打多個幾個0...
冇錯!
係11萬牙~
哇~~~
真係好冇錢囉///
弊在佢連佢蚊都可以同我計.V.
你話犀唔犀利?
|