今日又係乜都冇做哇XDD
買左2隻GAME~ 好難玩XDD BIOHAZARD////死左N次T/\/\/\T
而家D會員同版主... QUALITY真係唔太好=V= 但我唔理又唔得=-=
見到好耐冇見GE SUKI牙XD
新紮XD~ 好笑>V<
樂樂GE小說XD~ 唔錯XDDDD
所有人GE BB狗都未出世=0= 點解GA!?
今日唔係唔卜牙-0- 只不過... 想卜時... QOOZA LOAD極都LOAD唔到-3-