今日
冇乜野發生
0係屋企悶左1日
之後
TO 11點幾打左電話黎
嘈醒左我
果陣我仲0係度見緊周公
佢話叫我去食韓燒
我冇去到
因為尋晚好夜訓
之後又有幾個無聊電話打黎嘈我啦
跟住我冇理到
訓到差唔多3點
之後就上左QOOZA啦
點知有幾次上唔到
激死人啦
之後好想忽佢祖宗12+20代
仲有牙
死人奸J我去親佢個PO就留CM
佢都唔RE我留GE CM
之後我就好想打到佢變女人-0-
以上係我幫阿晴打的=.=
之後到我-0-
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
今日唔知有乜做...=-=
個O字頭的[小神童],我好唔喜歡你囉=]
我鍾意邊個&同邊個1齊,唔到你呢D[外人]黎管=]
打俾叮叮XD
把聲好聽左呢>V<
芊芊打黎-0-
差D唔認得=]
估唔到你同我諗GE野1樣XDD
阿欣打黎
以為係芊芊-0-
因為我唔認得XDD
去左MK
買左
1件POLO
1件牛
2件TEE
2件恤=V=
冇左好多銀@^@

手俾叮叮抓傷了-_______-

聽日要去POLYU REGISTER了
有冇人叫醒我-3-
|