今日唔知想打乜... 乜都冇做過嘛=V=
晏晝訓左 之後出去 買左POCKET WORLD 同 死亡筆記XD
之後而家準備好聽日GE野了... 就訓-0-
老豆要買10隻烏龜放生-0- 指明係要最平果D-___-
成班版主1齊呃PO 好壯觀XDDD