都不是短時間了
但每當想起你
眼淚還是爬出來
為了甚麼?
我不知道
我地不在乎
我只知我心中要的是甚麼
THE SUN AFTER THE TOWER
IT' S OUR FATE
早上6點半就起左身...
玩到大家都起晒身為止
冇訓番
晏晝去左PLAZA HOLLYWOOD
去到厭-0-
食野啦
有人因爭位而報警
晒時間
又濫用警力(雖然我知佢地好得閒)
番到黎
搞爛GAG-___-!?
再玩PHOTO HUNT
今日好早就OFF
老豆話7點半番黎囉
FINALLY佢好似成9點先番到-____-
|