今日CE放榜
10點幾阿欣已經打俾我
考得唔太好呢-3-
恕我唔識安慰你-____-
打俾SUMI
CUT我線/333\
好多野要同好多人講-0-
逐個講唔晒...
唯有0係度打-0-
中1GE朋友:可以好好咁玩下吧=]
中2GE朋友:玩完啦...要收心了-0-
中3GE朋友:唔可以再玩玩下啦-___-...下年揀科啦
中4GE朋友:CE GE野正常都讀唔晒,係時候SET定幾科主攻了=]
中5GE朋友:要靠自己了-0-
中6GE朋友:中6係好好玩,但玩GE背後,,,,-0-
中7GE朋友:咁大個人啦...自己搞掂=]
中六學額尚餘不足五千(7:00pm)
中六收生程序第二階段第一部份結束,
明早九時繼續,
全港尚餘不足5千個中六學額。
尚餘的學額中以葵青區最多,有539個,
其次是屯門、沙田、元朗和黃大仙區,各有400多個,
最少的是中西區,只餘68個。
全港的聯招中心明日不會開放,而離島區的只會在星期五運作。
有十四分或以上而未有中六學位的會考生,明日早上需要到個別學校報讀。
唔知點解
真係有D脫節GE感覺-0-
算吧
如果ON少1陣就會係咁
我都冇計=V=
眼前的1切彷彿要告訴我……
生命不該如此揮霍
當大家都找到自己的玩伴時
我最後是伶仃的一個
|